ساخت وبلاگ گیربکس اتوماتیک خرید از بانه دیجی بروز کاور موبایل لوازم جانبی موبایل تاچ ال سی دی سامسونگ تاچ ال سی دی خرید تلویزیون نمونه سوال امتحانی آذر دیجی لوازم جانبی سامسونگ لوازم جانبی اپل گت موب خرید اینترنتی محل تبلیغات شما
سئو محتوا چگونه انجام می شود؟

چه کسی را بعنوان سئوکار انتخاب کنیم؟

شنبه 20 ارديبهشت 1399
ن : المیرا

سئو محتوا چگونه انجام می شود؟

با صرفه سازی سایت و بهینه سازی محتوا

سئو محتوا از اولین و اصولی ترین مباحث سئو میباشد که هر مدیریت وبسایت می بایست دارای اطلاعات کافی نسبت به آن باشد . منظور از سئوی وب سایت محتوا , تعیین عنوان مناسب و نوشتن با صرفه مطالب سایت است , به گونه ای که بیشترین جايگاه را بتوان در موتورهای جستجو کسب کند . بازاریابی محتوا تکنیک تولید محتوای گرانبها و پر طرفدار و اشتراک گذاری آن در اینترنت است و هدف آن جذب حداکثری ترافیک از سوی کاربران در جهت وب سایت است . این عمل بوسیله ابزارهای متمایز که اینترنت به ما داده است می تواند صورت بپذیرد . تولید محتوا بسیار با سئو نیز درباره است به طوری که بخش اعظمی از افراد و متخصصین , سئوی سایت را معادل تولید محتوا میدانند .

https://ismaeilsahab.ir/seo-content/

محتوا و جستجو با یکدیگر گره خورده اند , به نحوی که در حالتی‌که تمام تکنیک های با صرفه سازی سایت را رعایت کرده باشید , البته وبسایت شما دارای محتوای به در به خوری نباشد , شانس زیادی برای نمایش در صفحات جستجوی گوگل نخواهید داشت . گوگل تنها به سایت هایی اهمیت می‌دهد که دارای محتوای ارزشمند باشند .

seo content

بازاریابی محتوا و مطلقا ساخت محتوا از راه های بخش اعظمی قابل انجام است . شما با توجه به ذوق وسلیقه شخصی خود و شناخت کاربران , از هر روشی که استفاده میکنید , خروجی آن بایستی دارای سه ویژگی باشد . دیدنی بودن , درگیر کننده بودن و کاربردی بودن سه ویژگی کلیدی و دارای اهمیت هر محتوایی است . در حالتی که که محتوای وبسایت مرتبط با عنوان آن نباشد و یا در صورت دارای ارتباط بودن دوچندان سطحی و به درد نخور باشد , موتور های جستجو سکو ای برای آن قائل نمی شوند . بازاریابی محتوا یک کدام از اصلی ترین تفاوت ها در میان برند های گوناگون است .

روش های ساخت محتوا

روش های زیادی برای ساخت محتوا وجود دارد همچنان که خود محتوا نیز از تنوع زیادی برخوردار است . برای این که با بازاریابی محتوا بیشتر آشنا شوید و معنا آن را خوبتر درک فرمایید , به‌دنبال به ارائه چند مثال و روش برای ساخت محتوا می‌پردازیم .

اینفوگرافیک : مراد از اینفوگرافیک , طرح های گرافیکی بلندیست که شامل آمارها , نمودارها , گراف ها و سایر اطلاعات می‌شود . اینفوگرافیک می توانند زیاد اثر گذار باشند , بدین برهان که در صورت پسند کاربران می توانند به واسطه اشتراک گذاری های مضاعف سالیان در اینترت بمانند و مورد استعمال قرار گیرند . طراحی یک اینفوگرافیک به خاطر این‌که به تحقیقات متعدد و نیروهای انسانی دارااست می تواند پاره ای پر هزینه باشد . البته اشتراک گذاری آن و معرفی ان به کاربران در سوی بازاریابی شبکه‌های‌عمومی نیاز به صرف زمان دارد .

وبلاگ : وبلاگ تارنما یکی از مهمترین قسمت های ساخت محتوا می‌تواند باشدو با استعمال تکثیر محتوای گران بها در دوران های وقتی معلوم , می توانید در مسئله بازاریابی محتوا گام فراوان بزرگی را بردارید

ویدئوها : با توجه به رویش روز افزون عشق و علاقه کاربران به دیدن محتوای ویدئویی , تهیه ویئو های آموزشی و معرفی محصول ها از جمله گام های حاذق در جذب کاربران است . ساخت محتوای ویدئویی می تواند پاره ای زمانبر و نیاز به انرژی بالایی نیز داشته باشد . ویدئوی خود را می توانید هم در وبسایت خود و هم در وب سایت های اشتراک ویدئو نظیر یوتیوب و آپارات تکثیر دهید . پرداخت پول به ازای نمایش های ویدئو که از سرویس های یوتیوب هست , تهیه کنندگان کلیپ را به‌این کار فراوان علاقه مند کرده و بالطبع کاربران را نیز به دیدن این ویدئو ها ترغیب کرده است .

مطالعات میدانی : به واسطه تحقیق و جستجو درباره یک موضوع یگانه می‌توانید دست به یک مطالعه می‌دانی دراین مورد بزنید و نتیحه تحلیل ها و مطالعات خود را در قالب یه گزارش به کاربران ارائه دهید . در پایان نیز می توانید از طریق سود مورد نظر به ارائه یک سرویس یا محصول خود به کاربران بپردازید .

چرا بازاریابی محتوا را انتخاب کنیم؟

احتمال دارد مهمتر از فهم و شعور و درک بازاریابی محتوا , اطلاع از اهمیت آن در کسب و کار است . در این سو به بررسی یک چرخه میپردازیم که دراین باره می‌تواند حادثه بیفتد .

https://ismaeilsahab.ir/hire-a-professional-seo/

دانایی : با استفاده از محتوا می توانیم کاربران نسبت به یک مسئله آگاه سازیم .

تحقیق : موقعی که کاربران حس نیاز به اطلاعات میکنند دست به تحقیقات می زنند . به عنوان مثال یک خریدار اتوموبیل پیشین از خرید به تحقیق درباره اشکال اتومبیل و

آموزش سئوی سایت محتوا : 100 % عملی و کاربردی به همراه کلیپ

سئوی وب سایت محتوا جان دار در تارنما , یا ( از همان ابتدا ) تولید محتوا بر اساس اصول سئوی وب سایت یکی از کارهای مهمی است که می بایست در بهینه سازی وب سایت مورد توجه ویژه قرار بگیرد .

کلمه کلیدی; ستاره قطبی متخصصین سئوی سایت

وقتی قصد رفتن به مهاجرت دارید , اما نمدانید مقصد کجاست , چطور متوجه درست رفتن یا اشتباه رفتن شیوه میشوید؟!

برای سئوی محتوا , اول باید کلمه با اهمیت تعیین کنیم .

در این بخش به توضیح بخش های متفاوت و اصطلاحات متعدد مربوط به لغت ها حساس میپردازیم تا ادامه بحث را بهتر و عمیق تر فهم و شعور فرمایید و بتوانید به کار گیری کنید .

واژه دارای اهمیت یا Keyword چیست؟

کلمه و واژه کلیدی همان عبارتی می باشد که قصد داریم تارنما خود را براساس آن باصرفه سازی سایت کنیم .

برای مثال به طور کلی ما قصد داریم با کلمه دارای اهمیت “ بهینه سازی وب سایت ” در گوگل مرتبه بگیریم .

عبارت دارای اهمیت یا Key Phrase چیست؟

عبارت کلیدی به لغات کلیدی چند سیلابسی گفته میشود .

به عنوان مثال ما در این مقاله قصد داریم با عبارت “ سئو سایت محتوا ” مرتبه بگیریم .

لانگ تیل کیورد ( Long Tail Keyword ) یا واژه حساس دم دراز چیست؟

وقتی تعداد سیلابس های عبارت اساسی از 3 تا بیشتر میشود , آن واژه و کلمه دارای اهمیت لانگ تیل کیورد محسوب میشود .

در چشم اول از حیث کسانی که پروژه بهینه سازی سایت انجام نداده اند , لانگ تیل کیورد ها خوب نیستند و کلمات دارای اهمیت خیلی خوب تر می‌باشند .

چونکه قاعدتا کلمه “ بهینه سازی سایت ” از “ فراگیری سئو محتوا ” کمتر سرچ میشود .

البته در همین مقاله ما روی لانگ تیل “ یادگرفتن باصرفه سازی تارنما محتوا ” در کنار عبارت “ سئوی وب سایت محتوا ” کار میکنیم .

در اینجا لیستی از 3 مزیت استعمال از لانگ تیل کیوردها را بیان می کنیم :

سریعتر میتوانید در این عبارت ها درجه بگیرید و به برگه یک گوگل برسید

مردم زمانی دقیقا میدانند دنبال چه چیزی می باشند , لانگ تیل سرچ مینمایند

LSI ( ال اس ای ) یا عبارت دارای اهمیت هم خوانده یا مرتبط چیست؟

lsi مخفف latent semantic indexing به عبارت های مهم گفته میشود که از نظر معنایی به عبارت دارای اهمیت ما نزدیک میباشند .

برای مثال در همین مقاله که تمرکز دارای اهمیت عبارت “ سئوی وب سایت محتوا ” است , عبارت “ فراگیری با صرفه سازی وبسایت محتوا ” هم جزو lsi ها به حساب می آید .

همیشه هم اینطور نیست که به لانگ تیل کیورد های یک کلمه و واژه اصلی lsi بگوییم .

فرض کنید در اکنون بهینه سازی وب سایت یک ورقه هستید و می‌خواهید با کلمه “ ماتریکس ” سکو بگیرید .

https://ismaeilsahab.ir/google-zebra/

شما قرار است در آن صفحه در خصوص “ فیلم ” ماتریکس صحبت فرمائید خیر ماتریکس در ریاضی…

در اینجا گوگل برای اینکه بفهمد منظور ورقه فیلم ماتریکس است خیر ماتریکس در ریاضیات از lsi ها کمک میگیرد .

گوگل برگه را بررسی میکند و هنگامی که در آن برگه عبارت هایی مانند فیلم , کارگردان , کیانو ریوز , نئو و … را میبیند متوجه میشود که این یک کاغذ در باب فیلم ماتریکس است و با عبارت های دارای ربط به شما جايگاه میدهد .