ساخت وبلاگ گیربکس اتوماتیک خرید از بانه دیجی بروز کاور موبایل لوازم جانبی موبایل تاچ ال سی دی سامسونگ تاچ ال سی دی خرید تلویزیون نمونه سوال امتحانی آذر دیجی لوازم جانبی سامسونگ لوازم جانبی اپل گت موب خرید اینترنتی محل تبلیغات شما
تگ های هدینگ (H) چیست؟

چه کسی را بعنوان سئوکار انتخاب کنیم؟

سه شنبه 30 ارديبهشت 1399
ن : المیرا

تگ های هدینگ (H) چیست؟

تگ heading چه است

تگ های هدینگ وظیفه‌ی برقراری رابطه در بین قسمت های مختلف نوشته (بهترین متخصص سئو کیست؟) را به عهده دارا‌هستند , این فعالیت برای معرفی نوشته به گوگل و باصرفه سازی سایت برای استفاده کننده انجام می شود . پیرو توضیح جامع تری در‌این ارتباط به شما خوا‌هیم بخشید .

تگ های هدینگ ( heading tags ) اثر بخش ترین تکنیک برای سئو مقاله‌ها

تگ های هدینگ وظیفه‌ی برقراری رابطه دربین قسمت های متفاوت نوشته را به عهده دارا هستند , این فعالیت برای معرفی نوشته به گوگل و بهینه سازی وب سایت برای استفاده کننده انجام می شود . در ادامه توضیح جامع تری در‌این ارتباط به شما خوا‌هیم اعطا کرد .

https://ismaeilsahab.ir/heading-tags/

تگ های هدینگ ( heading tags )

تگ های هدینگ , تگ های فی مابین المللی در HTML است که برای ابلاغ خصوصیت های نوشته و انتخاب میزان اهمیت نوشته به موتورهای کاوش کاربرد دارااست . تگ های هدینگ مهم‌ترین کدهای HTML برای بخش محتوای سایت است . افزودن این تگ ها سبب ساز می توان به سئو وب سایت ( SEO ) امداد نمایید و موتورهای کاوش و همینطور یوزرها وب سایت شما را تحت عنوان تارنما ماهر خیس بشناسند .

فارغ از استعمال از تگ های هدینگ صرفا صفحاتی با نوشته های طولانی ساخت نموده اید که کاربردی نخواهند داشت . تگ های هدینگ معلوم می نمایند که رابطه دربین بخش های متعدد نوشته به چه شکل است .

heading tags از تگ H1 آغاز و به تگ H6 ختم می شود . که در‌این فی مابین بیشترین اهمیت را تگ H1 دارااست .

وظیفه تگ هدینگ معین کردن عنا وین هر جمله و رابطه دادن جمله‌ها با زیر عنوان ها است که سود این رابطه معین کردن عناوین دارای اهمیت برای فهم و شعور خوب تر مقاله به وسیله گوگل و یوزرها است .

مزیت های تگ های هدینگ

این تگ ها در مانیتور قابل رویت هستند به نحوی که با تغییر تحول سایز نوشته های قرار گرفته درین تگ متن‌ها بیشتر چشم میگردند و باعث جلب دقت بیشتر استفاده کننده میگردند . به تصویر تحت دقت نمایید .

علاوه بر دارای اهمیت خیس جلوه دادن نوشته عناوین برای یوزرها , خزنده های گوگل نیز با ورود به وبسایت در هر صفحه دقیقاً در ادامه همین ارتباطات معمولی و دارای اهمیت می گردند . مزیت دیگر تگ های هدینگ به غیر از مزیت هایی که برای یوزرها و موتورهای کاوش گفته شد , خواص قشنگ شدن نوشته می‌باشد . نوشته های سایت در صورتی‌که که تماماً با سایز 18 متن شوند مخصوصاً در شرایطی که نوشته طولانی ای نیز باشند دوچندان خسته کننده خواهند بود و ممکن است کمتر کسی تا پایان نوشته را دنبال نماید .

البته در صورت استعمال از تگ هدینگ نوشته های عناوین در جمله ها اهمیت بیشتری پیدا میکنند و همین تغییر‌و تحول سایز سبب می شود که نوشته از یکنواختی بیرون شود .

موتورهای کاوش از دو حیث وب سایت ها را بررسی می‌کنند :

موضوع سایت و صفحه ها داخلی در چه ارتباط ای است؟

چقدر عالی است؟

با به کار گیری از پیوند های داخلی و فرنگی می شود به میزان عالی بودن سایت پی پیروزی که گوگل هم در این کار فراوان مهارت دارااست .

استعمال از تگ های هدینگ برای انواع ساختار متنی

صفحه ها اینترنت از دید محتوا به سه مدل تقسیم می گردند .

  • نوشته کلی صفحه که به صورت یکپارچه درباره با مورد خاصی کلام مینماید :

درین نوع از متون , به راحتی می توان تمام هدینگ تگ ها را در نوشته جای داد و بیشترین تاثیر را گرفت چون مهمترین جا برای افزودن تگ های هدینگ , نوشته کلی ورقه است .

https://ismaeilsahab.ir/google-bert/

تگ های سلسله مراتبی h

تگ H1

تگ h1 را در نوشته های خویش برای تیتر داخلی کاغذ قرار دهید . در هر ورقه صرفا از یک تگ h1 می توان به به کار گرفت . گوگل با استعمال از این تگ به مورد هر ورقه از تارنما پی می‌برد و به همین بهانه تگ h1 در موتورهای کاوش از اهمیت بالایی برخوردار است .

تگ H2

بعداز تگ h1 تگ h2 مطرح می شود که بیشترین به کار گیری را در نوشته وبسایت مخصوصاً نوشته های طولانی داراست .

این نکته را در نظر داشته باشید که به کار گیری از همه ی تگ های هدینگ حتمی نیست .

تگ های عنوانبندی , تگ های تیتر , تگ های هدینگ را در ترجمه عبارت Heading Tags به کار برده اند . عامل آنکه از بین تمام تگهای جانور در HTML این تگ ها را برای بررسی جدا در یک مقاله گزینش کرده ایم این است که این تگ ها علاوه بر این که وظیفه ایجاد سرتیتر در صفحه ها تارنما را بر عهده دارا هستند , ساختار تارنما را نیز صورت می دهند . یعنی آنکه شما با به کارگیری از سرتیترها تنها به محتوای خود استایل نمی دهید بلکه مقام هر بخش از محتوا از نگاه اعتبار را هم معین می کنید . پیرو این مسئله را بیشتر توضیح خواهیم داد .

تعریف تگ های هدینگ Heading tag

یک کدام از سایت های معتبر آموزش HTML سایت W3Schools است . در‌این وبسایت تگ های هدینگ به‌این صورت تعریف شده است :

تگ های H1 تا H6 برای تعریف سرتیتر های یک سند وب به کار می روند .

با توجه به تعریف وبسایت W3Schools تگ H1 او‌لین تگ , در مجموعه تگ های سرتیتر می باشد . این تگ از تگ های حتمی بوده و هر کاغذ از وبسایت باید یک تگ H1 داشته باشد . تگ H1 در برگه گزینش کننده عنوان ورقه خواهد بود . در با صرفه سازی تارنما توصیه میشود که محتوای تگ H1 و تگ Title یکسان باشند . و یا بیشترین ارتباط را با یکدیگر داشته باشند .

تگ H6 پایانی تگ از این خصوصی بوده و کمترین اهمیت را دارااست . دقت داشته باشیدکه گماردن کل محتوای صفحه در یکی از این تگ ها فعالیت اشتباهی است و گوگل ممکن است چنین کاری را با جریمه همراه کند . تیترها وظیفه معین کردن موضوع مطلبی را که پس از آن ها قرار میگیرد را به عهده دارا هستند . روش تعریف تگ های H1 تا H6 در وب سایت :

تگ H1 باید عنوان دارای اهمیت یا تیتر اساسی کاغذ باشد و سپس هم به ترتیب تگ های H2 و H3 و الی پایان درج می شوند . تگ H1 معمولاً مطرح ترین و کلفت ترین فونت بین سایر تگ های تیتر را داراست و تگ H6 نیز معمولاً کوچکترین و نازکترین فونت را در این میان خواهد داشت .

موتورهای جستجو از تگ های هدینگ Heading برای تعیین فرمت محتوای صفحه و دسته بندی محتوا کاغذ به کارگیری می کنند . همچنین موتورهای جستجو برای ایندکس کردن ساختار کاغذ از تگ های هدینگ Heading استعمال می‌نمایند . تگ های هدینگ به کاربران نیز در فهم محتوای ورقه کمک می‌نمایند . به عبارت دیگر تگ های هدینگ Heading ساختار کاغذ را نمایش می دهند .

چگونه از تگ های هدینگ Heading برای سئو به کارگیری فرمایید

به جز موارد مربوط به طراحی وب سایت هنگام به کار گیری از تگ های هدینگ Heading بایستی به موارد اثر گذار در باصرفه سازی وبسایت نیز توجه داشته باشید .

هدف استفاده از تگ های هدینگ Heading

هدف اصلی استفاده از تگ های هدینگ Heading نوع بندی محتوای وبسایت با هدینگ های متفاوت است ( H1 - H6 ) . کاربران اگر وب سایت شما از هدینگ ها Heading به صدق به کار گیری کرد‌ه باشد راحتتر با سایت ارتباط بر قرار می‌نمایند . و کاربران جهت دریافت زمینه محتوای صفحات وب سایت شما کافیست که سرتیتر قسمت های مختلف را بخوانند .

نکته ای که باید به آن دقت ویژه داشت این است که تگ H1 از همه تگ ها دارای اهمیت تر بوده و وظیفه آن این است که به مخاطب بگوید که محتوای کاغذ بطور کلی در باره چه موضوعی است .

تعیین ساختار درختی صفحه ها به وسیله هدینگ ها

ساختار درختی در کاغذ شما به معنی آن است که تگ H1 باید در ابتدای صفحه درج شود و تگ H2 بعد از آن و آن گاه تگ H3 و به همین ترتیب تگ های H4 و H5 وH6 برای آنکه بتوان از مزایای تگ های تیتر در با صرفه سازی تارنما استفاده نمود . می بایست از این ساختار تبعیت کنید .

کلمه ها مهم در تگ های هدینگ Heading

https://ismaeilsahab.ir/google-freshness/

کلمات با اهمیت اولین حق تقدم در onpage seo صفحه های تارنما است . هر سئوی وب سایت کاری به خوبی می داند که گذشته از هر کاری بر روی سئوی سایت می بایست تحقیق عبارات حساس را به انجام رساند .